zaterdag 5 november 2011

Het probleem van koude oortjes ...




Mijn 2 kleuters fietsen graag naar school. Maar toen het een paar weken geleden wat kouder was 's morgens ( al zou je met deze temperaturen bijna vergeten dat het begot al november is), vond ik het toch maar friskes aan de oren. De oudste is nogal vatbaar voor oorontstekingen en had dus nood aan lekker warme oortjes.

Van mij mogen ze niet fietsen zonder helm. En ne hele winter niet fietsen omdat hun oren eraf kunnen vriezen, zagen ze zelf niet zitten. Dusssss ... maakte mama maar 2 mutsjes met oorflappen. Voor onder hun helm te kunnen dragen. Er werden ook nog haarbanden geopperd door de zoon notabene, maar ik hou het op de mutsjes ;-) Eerst een muts en dan een helm zal er al grappig genoeg uitzien. Maar liever grappige kinderen met muts en helm ( en warme oortjes), dan dat ik ze op (fiets)pad stuur zonder helm.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...