vrijdag 30 december 2011

Swappen 2

Ik ben dus niet dood gegaan van nieuwsgierigheid ( al scheelde het niet veel) en heb netjes gewacht tot ik mijn pakje mocht opendoen. Het rinkelde, dat had ik snel door, maar wat rinkelde er?
Mijn gekregen presentjes!

Wel, een superleuke tractorknuffel voor de tractoraddict des huizes en 2 supercute poppenschortjes - met naam! - voor onze poppenmoedertjes. Ben er heel blij mee en kan niet wachten om de kindjes hun gezicht te zien als ze hun cadeautjes krijgen. Mijn swappie heeft er veel werk ingestoken, maar het was zeker en vast de moeite waard!




Geflockte sjaals

Een kaartentasje
Zelf heb ik ook iets gemaakt. Voor deze swap probeerde ik het flocken eens uit. Nog nooit gedaan, maar wel een aanrader! Handige tips vond ik bij Lalalizzie. Het ging vlotjes. Beide kindjes kregen een lekker warme, gepersonaliseerde sjaal. Maar als ik nog eens iets maak met ne naam erop, ga ik toch voor duidelijke, grote blokletters. Heb nogal gevloekt om het uitknippen van die letter a. Eigenlijk is dat net iets teveel detailwerk en gepriegel voor mij.

Ook voor de mama heb ik iets gemaakt, nl een kaartentasje. Inspiratie hiervoor vond ik bij Creatinneling. Ik vond hem zo handig, dat ik er ondertussen ook 2 voor mezelf heb gemaakt. Jawel, 2. Want als hoofd van het huishouden, met een vergeetachtige vent en 3 kleine koters, heb ik de leiding over de kaarten in huis. Dwz alle siskaarten, kortingskaarten, BGJGkaarten, klantenkaarten, lidmaatschapskaarten, etc etc etc. Met eentje kwam ik niet toe. Ik had geen knopen meer voor mijn kaartentasjes, dus doe ik het zonder. Vind ik eigenlijk ook best nog handig.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...