woensdag 2 mei 2012

Verjaardagstaart

Ze verjaart, mijn oudste wolkje. Vrijdag. Al weken op voorhand is ze erover bezig. DE VERJAARDAG. 5 wordt ze. 5 begot. Zo trots als ne pauw is ze. Evenveel vingers als 1 hand heeft. Ik griezel al bij het idee dat ik volgend jaar 2 handen ga nodig hebben om hare leeftijd uit te drukken in vingers. Zo lang geleden leek het nog niet dat ze als kleine poppemie in mijn armen lag. Cliché cliché, maar het is wel waar.

 Maar bon, die verjaardag. En het bijhorende feestje natuurlijk. Daar hoort een kroon bij ( die ondergetekende nog moet afmaken, maar gene stress ze verjaart pas vrijdag). En uiteraard, een taart. Ze had er eneke gezien in een boekje, en of ik die kon maken voor haar? Liefst met bloemekes mama, niet met vruchten ( antifruiteters doen niet aan aardbeien en bessen op hun taart). Aangezien ze ook verzot is op regenbogen, maakte ik dus een taart. Met bloemekes. In de kleuren van de regenboog. Kwestie dat ze geniet en ook nog iets bijleert :-p

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...