zondag 1 juli 2012

Kleedje

U kon het hier al lezen vorige week. Mijn lijstje. De gigantische taak die ik mezelf heb opgelegd. Nog 12 dagen te gaan. En wat hebben we deze week gedaan? Niet veel. Genoten. Bijgeslapen ( hoognodig!). Naaien? Minimaal. Maar toch iets. Het kleedje voor de oudste is af. Een actiefoto zal beter uitkomen, maar daar moet ge toch nog een 12-tal dagen voor wachten. De roze met witte bollekesstof is het klokrokpatroontje uit die bekende boek daar. Maar toen besloot mevrouwtje dat ze een kleedje wou. Dus koos ik een topje uit een recente Knippie Special, verknipte een t-shirt ervoor en naaide het geheel aan elkaar. Er komt ook nog een bijpassende haarband aan te pas. Als de kleine grootste dame thuis komt van haar logeerpartijtje, kan ze hem passen. Hopelijk is hij goedgekeurd! Van het lintje vanboven aan de hals ben ik niet zo tevreden. De komende dagen gaan er dus pogingen gedaan worden om haar ervan te overtuigen dat een effen wit ook mooi is. En misschien dat er nog een riempje voorzien wordt.

- Doopkleedje voor de jongste
- Kleedje voor de 2e jongste
- T-shirt voor de zoon
- Kleedje voor de oudste
- T-shirt voor mij
- Rok voor mij
- T-shirt voor Mr. Wollige Wolkjes
- Kussens voor de bank
- Kroon voor de 2e jongste

Er staat nog heel wat op mijn lijstje. Maar stressen doe ik nog niet. Het is vakantie voor iets. Al hoop ik stiekem wel op heel brave kinders die steeds mooi samen spelen zonder ruzie, zodat de mama wat tijd heeft om te naaien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...