dinsdag 11 september 2012

Pinterest #1

Mijn eerste pinterestprojectje:

 een rok voor mijzelf,
compleet met gepaspelde zakken. Volgens haar handleiding.
Ook ik tekende de zakken uit de losse pols
en noem me vanaf nu lichtjes paspelverslaafd.
Ik koos echter niet voor boordstof.
Ik heb de print ook bewust niet laten doorlopen.
Omdat er zoveel leuke dingen opstonden.
Bij het ene zakje liet ik de steenbok piepen,
bij het andere zakje komen wat bloemetjes tevoorschijn.
De stof komt van Ikea en is eerder zware katoen.
Geschikt voor in de winter.

Grootste uitdaging: zal ik het dragen?


Neem eens een kijkje bij: Frullemieke, Tipti en enJoyce voor meer pinterestprojectjes :-) 

7 opmerkingen:

  1. Dragen! Heb dat stofje ook liggen, met het gedacht zo'n rok te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey, knap gedaan zeg!!!
    Prachtige stof ook

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap!
    En ge staat goe met rokken, zeker doen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lol, merciekes! Mss als het binnenkort wat kouder is. Mss. :)

      Verwijderen
    2. Ah ja met een lekker warme kousenbroek of legging en botten :-)
      Dien van mij zou ni liever hebben da'k alle dagen in een rok loop haha.
      Ah ja, heb ik genomineerd voor de liebster award, ge moet zelf maar zien of je de moeite doet om in te vullen en door te geven ;-)

      Verwijderen
    3. Ik heb hem aan as we speak en eigenlijk zit hij supergoed en is hij warmer dan ik dacht. Perfect dus. Ik draag eigenlijk vele liever een broek, ik vind dat gemakkelijker omdat ik nogal onhandig en onelegant ben - en met 4 kleine kinderen is dat gewoon praktischer. Maar toch, ik heb er nu 2 gemaakt, ik ga ze dragen ook!

      Ooh, de award, keileuk, dank u! Zal er eens naar kijken. Doet me eraan denken, ik vermoed dat ik de vorige ook niet heb ingevuld ... dat invullen vind ik niet erg, dat doorsturen vind ik soms zo lastig, want op den duur heeft iedereen hem al :-p das iets voor in het kort!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...