vrijdag 26 oktober 2012

Blije Kindjesswap #3

 Op het pinterestbordje van kindje nr 3, een 3-jarig jongetje, vond ik een patroontje terug van een muts en sjaal. Ik combineerde het, zocht en vond een scoodiepatroon. Verkleinde het een beetje en voila!

Binnenkant is lekker zachte fleece, buitenkant Znoktricot. Uiteraard kan het evengoed andersom gedragen worden. De sjaal zette ik er per ongeluk wel verkeerd om aan, maar als hij het aanheeft zie je het niet. Ik dierf het niet terug los te tornen, uit schrik om het laatste stukje kikkertricot dat ik hiervoor heb gebruikt, te verpesten.

Voor mijn bijna 4-jarige past hij goed, voor mijn swaptoffertje was hij wat te groot. Maar dat is net goed, heeft hij er lang geniet van!


Diegene die voor mijne zoon iets moest maken, heeft zich helemaal uitgeleefd met een fantastisch resultaat tot gevolg! In een mooi turnzakje met zijn naam opgeflockt, staken een Jacobbroek, een longsleeve, een supermancape en een masker!


Zie ne keer hoe blij hij met alles is! Hij bleef er maar dingen uithalen, en elke keer begonnen de oogjes nog wat meer te fonkelen.

Ik wou voor deze winter me eens wagen aan het Jacobpatroontje, in het rood, voor de zoon, maar bij deze is dat dus niet meer nodig. Of misschien toch nog wel, want ze is een beetje te groot. Wat de zoon erg vond, maar waar de grote zus van probeerde te profiteren. Maar het lukt niet, het zijn ZIJN cadeautjes!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...