vrijdag 18 oktober 2013

Een dekentje voor mijne Bob de Bouwer

Een tijdje geleden hield Kersenpitje een actie en wauw, wat een keuze aan leuke jongensstoffen! Ik werd instant verliefd op dit stofje. Fleece en graafmachines, een combinatie die op het lijf is geschreven van de zoon! Ondanks dat ik niet direct wist wat ermee te maken, twijfelde ik niet. Kopen kopen kopen! ( dat hebt ge, als ge om 23u45 pas doorhebt dat er een actie is die loopt tot middernacht. Maar ik heb me nog redelijk ingehouden en hou nog steeds van het stofje. De stofjes. Allemaal :-))

Zoonlief twijfelde ook niet, toen hij de stof zag. Een deken mama, een lekker zacht dekentje. Gewoon omzomen vond ik te makkelijk, dus ik pakte een dekentje erbij ( ooit gekocht in de Zeeman), stak er een zelfgemaakt paspeltje tussen en huplakee!

Klinkt heel simpel, maar ik moet toegeven dat ik wel redelijk wat tijd heb verspild aan het zelf maken van de paspel. Ik dacht dat ik tijd en geld zou besparen door het zelf te maken. Geld oke, maar op die tijd was ik al lang naar de Veritas geraakt en terug. Al heb ik de paspel wel dikker gemaakt als de standaard paspel.

De reactie van de zoon toen hij het dekentje zag, was het meer dan waard. Zijn gezichtje als hij eronder ligt, is er eentje van puur contentement!



2 opmerkingen:

  1. Hmmm zalig!
    Hier ook zo'n dekenkindjes, maar ze hebben het van geen vreemden, ik kruip ook altijd onder een deken ongeacht hoe warm het is :p
    Die website ga ik eens bekijken dan, ken die niet, maar ik wil idd wat meer jongensstofjes scoren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Wollige wolkjes,

    Knap dekentje! Geen wonder dat je zoontje er zo gek van is :)

    Vele creatieve groetjes,
    Het hele Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...