maandag 30 december 2013

Zingzakskes

Oudjaar / nieuwjaarzingen, een must-do hier in het dorp. Vorig jaar liet ik me vangen en dacht ik pas aan zakjes de moment dat we vertrokken. Dit jaar ben ik er een beetje sneller bij! Ik kocht ooit eens via via stof met het idee er kinderen en textielstiften op los te laten. Dit was daar het ideale projectje voor! De kinderen zijn er een hele namiddag zoet met geweest. Vooral de oudste, die mee de zak van onze 3-jarige versierde. En ik heb ook mijn best gedaan, op de zak van de jongste. 2 rechte lappen aan elkaar stikken met een lintje ertussen, veel makkelijker kan het niet. De kinderen zijn alvast apetrots op hun zelfgekleurde zingzakken!

Voor de rest maakte ik ook nog 2 enveloppen als kerstcadeautjes ( plus inhoud natuurlijk, ik geef geen lege enveloppen ;-)). Vooral op de bovenste ben ik trots. Zonder het ervoor gedaan te hebben, klopt de flap tot op de millimeter met de tekening eronder. Perfectie bereikt, en van zoiets onnozel kan ik toch blij worden se!

Prettige feesten iedereen!!!




1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...