zondag 22 juni 2014

Gerecykleerde voetbaltenue

Voetbal, ik heb er niets mee.
Meneer Wollige Wolkjes ook niet.
De meisjes ook niet.
Maar onze zoon, die is fan!
 
Ge kunt tegenwoordig geen winkel meer binnenstappen
of ge krijgt wel iets van merchandising naar uwe kop gesmeten.
Bij aankoop van 15€ van bepaalde producten
een t-shirt voor volwassenen, met strijkletters.
Dus pakte mijnen echtgenoot daar een maatje M uit.
En zei tegen mijn voetballiefhebberke:
'mama maakt dat wel zo dat ge erin kunt.'
 
En kijk eens aan, mama deed het nog ook!
Allereerst liet ik het hem passen,
zodat ik kon zien hoeveel ik de halslijn moest verhogen.
Qua boordstof was het zo dat het netjes op elkaar terecht kwam, dat was ne meevaller!
Voor te bepalen hoe smal en kort de zij- en onderkant moest worden,
legde ik er een passend t-shirt op en knipte er losjes naast.
 
De strijkletters werden er bijgeleverd.
Ik heb erop gevloekt,
ik moest nogal kracht zetten eer dat bleef plakken!
Maar de zoon was er blij mee,
( na een tijdje, want eerst vond hij het maar niets dat het geen mouwen had)
droeg het vandaag en hoppa, het bracht geluk!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...