donderdag 25 september 2014

Emme-em-rokje

Een tijdje terug kregen we een zak verkleedkledij. Voor ieder wat wils, vooral voor de groten. Ons kleinste viste er het enigste uit waar ze iets met kon: een lap stof van 30cm op 30cm, bedrukt met M&M's. Mijn naaimachine was toen net op onderhoud, dus heeft ze 3 dagen rondgelopen met die lap stof in haar broek gestopt. Haar 'emme-em-rokje'. Eerste werk toen mijn naaimachine terug hier stond was dus het omtoveren van dat lapje stof in een rokje! Ik knipte het gewoon doormidden en stikte de zijnaden aan elkaar. Een brede tailleband, vanonder nog een geel zijden bandje, met strikje, en voila, klaar!

1 opmerking:

  1. Geweldig beeld 3 dagen met de lap in haar broek. Ik kan het me zo voorstellen.
    Dat rokje is trouwens heel mooi geworden :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...