zaterdag 11 oktober 2014

Cadeautjes!

Cadeautjestijd! Ik maakte voor een vriendin, al een aantal maanden geleden, een hoes voor een strip en een boekenlegger met de tekst: " To read or not to read, what a silly question."

De 2 dochters van die vriendin kozen zelf de stofjes voor hun oorbellenboekje. Ik had bij mijn exemplaar al geƫxperimenteerd met een lintje, voor die hangeroorbellen die helemaal sluiten en die dus niet door de pagina's gestoken kunnen worden. Hier stak ik er 2 in per bladzijde, want ik had al gehoord dat ze veel zo'n oorbellen hebben.

En toen de zoon ook nog eens liet merken dat hij mijn Mario-paddestoel-oorbellen geweldig vond, had ik ook voor hem een cadeautje. Want eigenlijk droeg ik die oorbellen niet, voor mij waren ze iets te zwaar. De hangers eraf halen en er sleutelhangers van maken was zo gebeurd!

Iedereen blij :-)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...