dinsdag 30 december 2014

Een terugblik op 2014.

Ik weet niet meer op welke blog ik het overlaatst las, maar ik vond het wel een leuk ideetje: een top10 van mijn meest gelezen berichten geblogd in 2014. Dus hier komt die dan:

10) Onze uitstap naar Bobbejaanland opent de top 10. Mijn eerste grote project met de cameo. De t-shirts worden nog steeds graag gedragen. Hier en daar is een hoekje losgekomen van een letter maar maar op een paar t-shirts.


9) De DIY legokamer staat op de voorlaatste plaats. Een heel recent bericht, dus leuk dat het toch in mijn top 10 is terechtgekomen. Ze ziet er al niet meer zo netjes opgeruimd uit als op de foto's, maar er wordt nog steeds graag in gespeeld.

8) Oorbellenboekjes! Een groot succes, zowel hier thuis, als bij de meisjes die ze tot hiertoe cadeau kregen.

7) Het haaienverkleedpak voor een neefje.

6) Creaties waar ik heel trots op ben: onze outfits voor het lentefeest. De zoon keurde zijn broek af na een paar keer dragen. Ze paste mooi aan, maar hij heeft graag meer ruimte in zijn broeken. De kleinste was er al snel uitgegroeid. De middelste dochter droeg de dag erop naar school heel trots haar feestkleedje. En besloot dan dat het een goed idee was om het nog mooier te maken. Ze zorgde ervoor dat ze even aan de aandacht van de juf ontsnapte en schilderde er met veel plezier zwarte strepen op. Die er natuurlijk niet meer uitgaan. Van het ganse schooljaar heeft ze 1x verf op haar kleren gehad en dat is dan natuurlijk op de enigste dag dat ze eens sjiekere kleren aan mocht doen ... Klein beetje hartzeer maar een wijze les geleerd. De oudste heeft, tot het kouder werd, regelmatig haar kleedje gedragen, zonder er ooit op te morsen.

5) Het bericht over onze gezamenlijke verslaving hier in huis: oorbellen. Ondertussen is onze collectie alleen nog maar uitgebreid. Zelfs de middelste dochter, die nog moet wachten tot de zomer voor oorbellen, heeft al 3 paar bijeen gespaard ondertussen.

4) Haalde net niet de top 3: Het Bloemenpak voor ons Bloemenmeisje. Nog steeds graag en véél gedragen. De trui dan toch, de broek ligt al lang aan de kant wegens te kort.

3) Het eerste bericht in mijn top 3 is er eentje van het begin van het jaar. Tassen gepimpt met porseleinstift en een kader die de kindjes voor mij geverfd hadden. De kader hangt nog steeds te pronken boven ons bed en de tassen worden nog dagelijks gebruikt. Afgewassen ook, en de kwaliteit van de stift is nog steeds even goed als dag 1.

2) Het bericht dat ging over onze - min of meer mislukte - poging om zelf oorbellen te maken uit fimo. Al worden ze wel gedragen, maar als ik zie hoe een pareltjes anderen kunnen fabriceren met fimo, voel ik me maar heel nederig. Er werd ook nog een oorbellenboekje bijgemaakt.

1) Mijn allerpopulairste bericht is You're my sunshine. Het gaat over het zonneverkleedpak van de oudste en is duidelijk graag gelezen. De trui zelf wordt ook heel graag gedragen. Past nog steeds perfect, ook al zitten er ondertussen een paar hardnekkige vlekken op.


Het is leuk om zo eens terug te kijken en te zien welke berichten inspirerend waren voor anderen. Aan alle lezers: keihard bedankt voor jullie komst en jullie reacties! Wij wensen jullie een zalig zorgeloos 2015!




3 opmerkingen:

  1. Voor jullie ook een prettig eindejaar en een goed begin!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kei-leuk!
    Ik heb mij er ook juist aan gewaagd sé om een overzicht te plaatsen :-)
    Ik zag zo wel eens naar de cijfers, maar om ze nu echt zo te bekijken verschoot ik mij wel een bult van sommige getallen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is wel eens leuk om te doen he. Van sommige berichten had ik het zien aankomen, maar sommige waren toch een verrassing ( de legokamer bvb, omdat die nog maar 2 weken ervoor geplaatst werd.)

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...