donderdag 15 januari 2015

Oudjaarcadeautjes

 Net zoals vorig jaar en het jaar ervoor vierden we oudjaar met vrienden. Trokken we namen. En zocht ik cadeaus. Dit jaar probeerde ik het zelf te maken waar mogelijk.

Dus kregen de 2 legoverslaafde jongens een gepersonaliseerde legobrooddoos ( waar ik domweg foto's van vergat te trekken, maar hier zie je onze exemplaren.) De cameo sneed nog maar eens het legoventje uit en ik maakte er deze keer 2 kaders van ( net zoals hun kleine zus een paar maanden ervoor kreeg voor haar verjaardag.).

De mama kreeg 3 kaders met de geboortegegevens van haar kinderen op. Perfect om hun nieuw behangen living mee te versieren.

Bij allevijf de kaders werkte ik voor het eerst met vinyl. Hier en daar lost het wel wat, maar al bij al valt het heel goed mee!

Het moeilijkste vond ik de positie van de geboortegegevens. Ik begon met de oudste en puzzelde tot de kader er perfect uitzag. Mijn cameo heeft een snijmat van 30cm op 30cm en de kaders zijn 30 op 40cm dus het was wel even rekenen. Dus kader 1, ging goed. En dan kwam kader 2. De datum gaf me wel even problemen! Maar ook die zijn opgelost. Ik zie nu pas dat het op de foto lijkt alsof sommige letters dansen, maar ik denk dat het ligt aan de hoek waarop ze getrokken zijn. Ik kan jullie verzekeren dat het in het echt niet zo danst.


Ik moet wel toegeven, het duurde langer dan ik had verwacht. Het uitpuzzelen, uitsnijden en netjes opplakken, daar ben ik toch wel een paar avonden zoet mee geweest! Maar de kaders zijn wel een succes, en dat maakt het de moeite waard!





3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...