donderdag 30 april 2015

Scoutsgerief

 Onze scouters hadden Kempekuren afgelopen weekend. Een dagje voor de Kapoenen ( zoon en neefje), een weekendje voor de Kabouters ( dochter).

Op hun mee-te-brengen-lijstje: een gamel en beker ( onder andere he).
Ik besloot hun gerief een beetje te bestickeren ipv hun naam erop te schrijven met alcoholstift. Al heb ik voor de zekerheid ook een naamstickertje van goedgemerkt erop geplakt, want ik weet niet goed hoe de houdbaarheid is van de stickers die ik erop plak.

Bij hun legobrooddozen heb ik gemerkt dat sommige letters al gelost zijn, al ligt dat ook aan het prulwerk van het kind in kwestie. De meisjes hun letters blijven opvallend lang hangen!

Ik koos ervoor om de symbooltjes die ik op hun das heb gestreken te gebruiken. Het neefje had nog geen symbooltje en ook nog geen getekende das ( gelukkig liet hij hem alleen bij ons liggen en was het direct duidelijk dat die niet van ons kon zijn). Wetende dat hij ook verzot is op lego, koos ik in zijn plaats voor een legoblokje. In zijn beker zie je nog iets steken, dat is het geflockte symbooltje dat nu op zijn das pronkt.

Ik dacht dat ik 3 gamellen had gekocht, maar met snel te zijn had ik niet gezien dat ze per 2 verpakt zaten. Ineens had ik er 6. Dus kreeg het andere neefje ook een gepersonaliseerde gamel. Ik koos voor de gamel die prent die het meeste succes heeft tussen zijn stapel t-shirts. De 2 ander personaliseer ik pas als mijn 2 jongsten naar de scouts gaan. En al moet ons F. nog wachten tot september, ze koos toch al voor een snoepje als symbool!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...