zaterdag 30 mei 2015

Stickers en fietshelmen.

De kinderen hadden nood aan nieuwe fietshelmen. In de Decathlon vonden we wat we zochten. De gewone, basic modelletjes. Eerst had ik het niet door, maar ze kozen hun helm in exact dezelfde kleur als hun rugzak.


De zoon wou er niets op, maar omdat je deze fietshelmen wel meer ziet, gaf hij uiteindelijk toestemming om zijn naam er op te plakken. De dochters die zagen het volledig zitten om er een afbeelding bij op te hebben. Ze kozen zelf en ze kozen goed.

Het erop plakken was nog niet zo makkelijk. Een licht buigend oppervlak en een ondergrond die heel goed plakt. Zo goed, dat de vinyl er amper af te krijgen was eens hij erop plakte. Daarom hebben de vlinder en het visje een lichte kreuk in hun sticker. Ik kreeg hem er gewoon niet af zonder hem kapot te trekken en dat had ik er ook weer niet voor over.


2 opmerkingen:

  1. Weeral zo tof!
    Die rugzakken ga ik ook kopen denk ik ;-), altijd handig om in huis te hebben en momenteel bezitten ze dat nog niet en voor dat geld zoals je zegt, zijn ze goed van kwaliteit?
    We hadden ook eerst zo'n rode helm vast, maar toen kwamen we voorbij de herenafdeling en zag ik er eentje dat kei-goed matchte bij zijn fiets en meneer was direct verkocht natuurlijk. Al een geluk paste de kleinste maat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo heel veel hebben ze ze nog niet gebruikt, maar ik ben alvast content!

      haha, het is heel belangrijk op te matchen he ;-)

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...