maandag 28 december 2015

Overzicht 2015

Net zoals vorig jaar krijgt u ook dit jaar een overzicht van mijne top 10 meest gelezen berichten voorgeschoteld.

Vorig jaar blogde ik 41x, dit jaar maar liefst 60x! Daar zit mijne cameo zeker en vast voor iets tussen. Toch is het niet mijn recordjaar, in 2012 schreef ik 67 berichtjes. De afgelopen maanden slabakte het bloggen wat, de reden kan u hier lezen. Al heb ik een paar dingen nog niet geblogd, maar daar heb ik dit jaar geen tijd meer voor.

Mijne top 10 wordt geopend door maar liefst 2 berichten. U las even graag over de experimentele jumpsuit ( ik denk niet dat ik hem van de zomer nog bovenhaal, ik ben er toch niet echt tevreden over.) als over mijn kieskeurige zoon die kledingsgewijs echt wel het bloed vanonder mijn nagels heeft gehaald dit jaar.






9) De 9e plaats is ook een gedeelde plaats. Het bericht over de zoon met zijn verwijten en de t-shirt die ik daaropvolgend maakte, tesamen met hun gepimpte speelgoedbakken, werd evenveel gelezen als de lekkere warme trui die ik overlaatst voor ons F. maakte.

8) De cadeautjes die ik maakte voor oudjaar 2014 staan op de 8e plaats.

7) De broek die ik verlengde door er boordstof vanonder aan te zetten. Zoiets simpel maar soms moeten we het niet moeilijker maken.

6) De Elsa en Anna capes zijn ook graag gelezen. Ook nog steeds graag gedragen. Vooral toen F. haar elleboog brak, kwam die cape zooo goed van pas!

5) De resem t-shirts die ik versierde voor het jarige neefje staat hoog in de lijst. Ik heb onder het jaar regelmatig gezien dat hij zo een t-shirt aanhad dus het was wel een succes!

4) Haalde net niet de top 3: de versierde magneetborden. Zo'n handig gerief, ik ben er nog steeds heel content van. Als je bij ons binnenkomt zie je er recht op ( toch als je je niet laat afleiden door de jassen, schoenen en andere prul die er met momenten ook rondslingert) en ik krijg er nog vaak complimentjes over.

Mijne top 3 begint met het bericht over het schilderij dat ik maakte met de cameo. Hangt nog steeds boven haar bed.

2) Het vlinderkleedje dat ik maakte voor de oudste. Nog steeds een groot succes. Ze droeg hem een paar dagen geleden nog met het kerstfeest.

En met dubbel zoveel bezoekers dan de 2e plaats staat op nummer 1 ... De troetelbeertruien die ik voor carnaval maakte voor mijn kinderen. Nog steeds ongelofelijk graag gedragen. Enkel ons F. haar trui past niet meer zo goed. Voor komend carnaval staat er ook weer wat origineels op het programma maar niet voor elk kind. Als het me lukt toch, ons F. heeft me wel weer voor een uitdaging gesteld.


4 opmerkingen:

  1. Dat was toch het toppertje vind ik, die troetelbeertruien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk overzicht!
    Logisch dat het jurkje en de troetelbeertruien in de top 3 staan :-)
    Mijn top 10 staat er ook op se

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik las het net :-)

      Ja, het kleedje en de truien zijn toch topstukken :-) Ik ben zelf ook heel blij met de 2 t-shirts die ik voor mezelf naaide. Ze hebben de top 10 dan wel niet gehaald maar ikzelf heb ze deze zomer heel vaak gedragen.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...